امضای تفاهم‌نامه بین شرکت‌های نفتی و گازی و فرمانداری دهلران / بومیان در اولویت استخدام

فرماندار دهلران از امضای تفاهم‌نامه بین شرکت‌های مستقر در مناطق نفتی و گازی ایلام خبر داد و گفت: اولویت استخدام در پروژه‌های نفت و گاز استان با نیرو‌های بومی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛مجید عسکری فرماندار دهلران گفت: با توجه به وجود منابع غنی نفت و گاز در مناطق مرزی استان ایلام، شایسته نیست که جوانان ایلامی برای دستیابی به شغلی که بتواند، حداقل معیشت را برای آنان تأمین کند، مهاجرت کنند، درحالی‌که ابر پروژه‌های نفت و گاز در زادگاه آنان در حال عملیات ساخت و بهره‌برداری باشد.

او افزود: به جهت حل مشکل بیکاری، استفاده از توان نیروی متخصص و متعهد بومی با شرکت‌های فعال در حوزه نفت و گاز به این تفاهم رسیده‌ایم که اولویت استخدام نیاز‌های کارگری خود را به نیرو‌های بومی اختصاص دهند.

عسکری در ادامه یادآور شد: جلوگیری از تعدیل نیرو با توجه به شرایط موجود و آسیب‌هایی که کرونا ویروس بر جامعه کارگری وارد کرده است از دیگر اقدامات به جهت کاهش آمار بیکاری در استان ایلام است.

تسریع در ساخت و بهره‌وری پروژه‌ها از دیگر انتظارات فرماندار دهلران از شرکت‌های مستقر در منطقه بود که دراین‌ارتباط اضافه کرد: روند کار باید تسریع شود تا شاهد پیشرفت بیشتر پروژه و رونق اشتغال و به‌کارگیری بیشتر نیرو‌های بومی باشیم.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.